Фэндом

Чемпион Биография Другое
Характеристики Ред
HealthRegenIcon.png Восст. здоровья 7.35 +0.65 AttackSpeedIcon.png Скорость атаки [*] N/A
Fury 0 +0 ArmorIcon.png Броня 28.3 +3.75
MRIcon.png Маг. сопротивление 32.1 +1.25

Abilities Править

Умения Рек'Сай не требуют затрат маны. Её вторичным ресурсом является Ярость. Рек'Сай начинает игру с 0 ед. Ярости и может получить максимум 100. Рек'Сай получает по 5 Ярости за каждую автоатаку и 10 Ярости (+2.5 за каждого последующего поражённого противника) за каждое использованиеQueen's Wrath.png Гнева королевы , Unburrow.png Выкапывания или Furious Bite.png Яростного укуса. Ярость уменьшается на 20 ед. каждую секунду, если Рек'Сай не получала её последние 5 секунд.

Ну переведите на русский уже наконецто !!! плз

v e
Fury of the Xer'Sai
Fury of the Xer'Sai.png

Activating Burrow.png Burrow with Fury will grant Fury of the Xer'Sai for 5 seconds, which causes Rek'Sai's next source of Fury generation to grant 15 bonus Fury and, so long as she remains Burrow.png burrowed, to expend 20% of her current Fury every second to restore health. The health restored is based on the amount of Fury expended, for a maximum of (25 × Rek'Sai's level) health over 5 seconds if she burrowed at 100 Fury.

Fury of the Xer'Sai will not activate if Rek'Sai is at full health and her Fury will stop depleting if she reaches full health.

Подробнее об этой способности
Fury of the Xer'Sai is a self-targeted buff that triggers whenever Rek'Sai casts Burrow and has Fury, or after she completes Void Rush, and remains for 6 seconds.

Дополнительная информация:

  • The amount of Fury depleted per tick is calculated only when Rek'Sai first casts Burrow.png Burrow and does not change dynamically. If she burrows while at 80 Fury, for example, Fury of the Xer'Sai will consume 16 Fury per second; at 50 Fury, it will consume 10.

v e
Гнев королевы
Дальность: 325
Перезарядка: 4
Queen's Wrath.png

Unburrow.png На поверхности: Следующие 3 автоатаки Рек'Сай наносят дополнительный physical damage по цели и противникам, её окружающим.

  • Physical Damage: 15 / 30 / 45 / 60 / 75 (+ 30% Bonus AD)
  • Total Damage: 45 / 90 / 135 / 180 / 225 (+ 90% Bonus AD)
v e
Поиск жертвы
Дальность: 1650
Перезарядка: 11 / 10 / 9 / 8 / 7
Prey Seeker.png

Burrow.png Под землёй Рек'Сай выстреливает зарядом энергии Бездны, который взрывается при первом столкновении с противником, нанося magic damage и раскрывая (если они не невидимы) их на 2.5 секунды.

  • Magic Damage: 60 / 90 / 120 / 150 / 180 (+ 70% AP)
Подробнее об этой способности
  • Гнев королевы накладывает на Рек'Сай бафф, усиливающий следующие 3 автоатаки.
  • Поиск добычи - это скиллшот.
  • Физический урон будет поглощен физическими щитами.
  • Prey Seeker накладывает эффекты способностей как умение массового поражения.

    Дополнительная информация:

    • Queen's Wrath resets Rek'Sai's attack timer on cast.
    • НЕОБХОДИМО ПРОВЕРИТЬ Attacks enhanced by Queen's Wrath have a fixed attack animation that inhibits attack speeds above roughly 2.0.

    v e
    Закапывание
    Дальность: 1650
    Перезарядка: 4 seconds after Unburrow.png unburrowing
    Burrow.png

    Unburrow.png На поверхности Рек'Сай' закапывается под землю, снижая обзор до 250 и запрещая автоатаковать, но наделяя себя Подземным чутьём и ускоряя на 15 / 20 / 25 / 30 movement speed. Способность игнорирует столкновения с чемпионами и даёт доступ к альтернативным умениям.

    Подземное чутьё: Вражеские чемпионы и нейтральные монстры, двигающиеся на расстоянии 1300 в тумане войны, раскрывают свою позицию для Рек'Сай и её союзников. Умение не улучшает обзор.

    v e
    Выкапывание
    Перезарядка: 1 second after Burrow.png burrowing
    On-Target Cooldown: 10
    Unburrow.png

    Burrow.png Под землёй Рек'Сай выкапывается из-под земли, нанося физ. урон окружающим врагам и подбрасывая их в воздух до 1 секунды, в зависимости от их близости к Рек'Сай. Противники не могут быть вновь подброшены с помощью выкапывания ещё несколько секунд.

    Рек'Сай может использовать автоатаку на противнике пока находится Burrow.png под землёй чтобы выкопаться.

    Подробнее об этой способности
    Burrow is a self-buff ability. Unburrow is a point-blank area of effect that removes Burrow's self-buff.

    Burrow накладывает эффекты способностей как умение массового поражения.

    Дополнительная информация:

    • During Burrow, Rek'Sai gains Tremor Sense, which will alert her of the location of enemy champions as they move, displayed by circles on the ground. It does not grant sight of the champion, nor does it directly alert Rek'Sai of who it is she is tracking.
      • Enemies who stand still while Rek'Sai is nearby are consequently invisible to her Tremor Sense.
    • If Rek'Sai tries to basic-attack an enemy while Burrowed, she will automatically Unburrow before attacking.

    v e
    Furious Bite
    Дальность: 250
    Перезарядка: 12
    Furious Bite.png

    Unburrow.png Unburrowed - Active: Rek'Sai bites her target, dealing physical damage that is increased by 1% for every 1% of her current Fury. If Rek'Sai has full Fury, Furious Bite will deal true damage instead.

    • Minimum Physical Damage: 80 / 90 / 100 / 110 / 120% AD
    • Maximum/True Damage: 160 / 180 / 200 / 220 / 240% AD
    v e
    Tunnel
    Дальность: 250
    Перезарядка: 20 / 19.5 / 19 / 18.5 / 18
    On-Target Cooldown: 12
    Tunnel.png

    Burrow.png Burrowed - Active: Rek'Sai digs in the direction of the cursor, leaving behind two connected Tunnel Entrances. Rek'Sai can interact with either entrances of a tunnel to traverse it. Rek'Sai cannot traverse the same tunnel again for a few seconds.

    Rek'Sai's tunnels last for up to 10 minutes and can have up to 8 pairs of Tunnel Entrances active on the map at the same time. Enemy champions can destroy a tunnel by standing on either entrance for 1.5 seconds.

    Подробнее об этой способности
    Furious Bite is a single-targeted ability. Tunnel is a targeted dash that leaves behind a Tunnel unit.

    Дополнительная информация:

    • Although Rek'Sai can use a tunnel both when she is burrowed and unburrowed, she is considered to be burrowed while inside one - she will gain her burrowed skill set (although it is unusable), have reduced vision and have access to Tremor Sense. She will resume her previous stance when the tunnel ends.
      • The healing from Fury of the Xer'Sai.png Fury of the Xer'Sai, however, will not take place while using a tunnel unless Rek'Sai was burrowed prior to entering it.
    • Tunnels that are destroyed while Rek'Sai is in transit will not prevent her from completing the movement.
    • Rek'Sai can interact with tunnel entrances even if there is terrain between them, as long as the entrance is close to the wall and the wall is sufficiently thin.
    • Tunnel entrances are always visible on the minimap to allied champions. Enemy champions must sight an entrance at least once before it becomes visible, although once this is done it will remain there for the remainder of the tunnel's lifetime.
    • Tunnels behave like valid targetable units for the purposes of Teleport.png Teleport, Safeguard.png Safeguard, Shunpo.png Shunpo and Leap Strike.png Leap Strike.
    • If the endpoint tunnel would be in terrain, Rek'Sai will instead create the endpoint tunnel at the closest edge of the terrain to where the original endpoint would have been, extending, or limiting the range of Tunnel. The most notable example of this is across large blocks of terrain, where a small change in where the endpoint is cast can mean exiting on one side or the other of a piece of terrain. Another notable effect of this is that Rek'Sai's travel path through the terrain, will not be straight, but starts heading towards the cast endpoint, in the terrain, and then start moving towards the final endpoint.

    v e
    Void Rush
    Дальность: Global
    Перезарядка: 150 / 110 / 70
    Void Rush.png

    Passive: Rek'Sai gains bonus attack speed.

    • Bonus Attack Speed: 20 / 40 / 60%

    Active: Rek'Sai targets one of her Tunnel.png tunnel entrances and begins channeling. In addition to disabling effects, Void Rush's channel will be interrupted if Rek'Sai takes damage from champions or turrets. Interrupting Void Rush will put the ability on an 8 second cooldown.

    If Rek'Sai successfully channels for 1.5 seconds, she will Burrow.png burrow into the ground and rapidly dash to the target tunnel, becoming untargetable until she reaches one of her Tunnel.png tunnel entrances. This will not put the target entrance on cooldown.

    Подробнее об этой способности
    Void Rush is a global unit-targeted dash.

    Дополнительная информация:

    • Rek'Sai can activate Void Rush while both burrowed or unburrowed, but will always arrive burrowed.
    • The target entrance will glow once Rek'Sai begins channeling. A shout will be heard globally when this happens, regardless of whether or not enemies have vision of Rek'Sai and/or her destination.
    • An "On My Way" ping is issued at the target entrance upon successful channel.

    ReferencesПравить

    1. Rek'Sai страница профиля на Leagueoflegends.com

    Список чемпионов

    Будущие чемпионы

    Отменённые чемпионы

    Концепт-арт

    Также на Фэндоме

    Случайная вики