ФЭНДОМ

Чемпион Биография Другое
Характеристики
HealthRegenIcon Здоровье N/A AttackDamageIcon Сила атаки N/A
HealthRegenIcon Восст. здоровья N/A AttackSpeedIcon Скорость атаки [*] N/A
ManaRegenIcon Мана N/A ArmorIcon Броня N/A
ManaRegenIcon Восст. маны N/A MRIcon Маг. сопротивление N/A
AttackRangeIcon Дальность N/A MovementSpeedIcon Скорость передвижения N/A

Профиль Эзреал на сайте leagueoflegends.com</ref>

Abilities Править

Patch V1.0.3.01
RisingSpellForce.jpg
Rising Spell Force
(Innate): Каждое успешное использование умения увеличивает скорость атаки Ezreal'a на 10% в течение 5 секунд (до 5 зарядов)..
Rising Spell Force is a passive ability that activates whenever one of Ezreal's champion abilities hits a valid target unit, granting Ezreal bonus attack speed for 5 seconds. Subsequent ability hits will refresh the duration and stack this effect up to 5 times.
  • Rising Spell Force will gain a stack whenever Essence Flux.png Essence Flux hits allied champions.
  • Rising Spell Force will gain multiple stacks whenever Essence Flux.png Essence Flux and Trueshot Barrage.png Trueshot Barrage hit multiple targets.
  • Rising Spell Force does not gain any stacks from summoner spells.
  • Ezreal's abilities only need to hit valid units, not damage them.
Ability Description Leveling up
MysticShot.jpg
Mystic Shot
(Active): Ezreal выстреливает энергетическим зарядом, наносящим 35/55/75/95/115 (+100% силы атаки) (+20% силы умений) физического урона (применяются эффекты при ударе).Если Мистический выстрел поражает врага, время перезарядки умений Эзреаля сокращается на 1 сек.
  • Range: 1100
  • Projectile Speed: 2000

Cost: 28 / 31 / 34 / 37 / 40 mana

Cooldown: 6 / 5.5 / 5 / 4.5 / 4 seconds

Шаблон:Rank

Mystic Shot is a collision linear skillshot that deals physical damage to the first enemy unit it hits. If Mystic Shot hits a target, all of Ezreal's champion ability cooldowns are reduced by 1 second.
Подробнее об этой способности
Требуется информация о нацеливании умения!
  • Mystic Shot does not proc spell vamp or Rylai&#039;s Crystal Scepter item.png Rylai's slow similarly with all spells and abilities that proc on-hit effects.
  • Mystic Shot cannot critically strike.
  • Mystic Shot's cooldown reduction applies to all of Ezreal's skills, including Mystic Shot itself.
  • Mystic Shot procs Pickpocket.
  • Mystic Shot procs Life steal.
  • The first cast of Mystic Shot counts as a spell, and gives the Lich Bane item.png Lich Bane buff, and when it hits an enemy, since it counts as an autoattack, will proc the on-hit effect, effectively counting as a proc + hit on the same spell.
EssenceFlux.jpg
Essence Flux
(Active): Ezreal выпускает волну энергии, наносящую 70/115/160/205/250 (+80% силы умений) магического урона всем вражеским чемпионам, сквозь которых она пройдет. У попавших же под нее союзных чемпионов на 5 сек. на 20/25/30/35/40% увеличивается скорость атаки.
  • Cooldown: 9 seconds
  • Range: 900

Cost: 50 / 60 / 70 / 80 / 90 mana

Magic Damage: 70 / 115 / 160 / 205 / 250 (+0.8 per ability power)

Attack Speed Bonus: 20 / 25 / 30 / 35 / 40 %

Essence Flux is a pass-through linear skillshot that deals magic damage to all enemy champions it hits. Additionally, allied champions hit gain increased attack speed.
Подробнее об этой способности
  • Allied spell shields remain unaffected.
  • Essence Flux cannot affect Ezreal, even if he uses Flash.png Flash to get into the projectile's path.
ArcaneShift.jpg
Arcane Shift
(Active): Ezreal телепортируется в указанное место неподалеку и делает выстрел, который наносит 75/125/175/225/275 (+75% силы умений) магического урона ближайшему противнику.
  • Cost: 90 mana
  • Teleport Range: 475
  • Arrow Range: 750

Cooldown: 19 / 17 / 15 / 13 / 11 seconds

Arcane Shift is a proximity self-targeting blink ability that will teleport Ezreal a short distance and fire a projectile at the nearest enemy unit, dealing magic damage on impact.
Подробнее об этой способности
  • Arcane Shift can be used to blink through walls that are larger than its range, provided that Ezreal can blink over halfway through to the other side.
  • If a spot outside of the teleport range is chosen, Ezreal will immediately attempt to blink towards the chosen location.
  • The arrow fired from Arcane Shift can target stealthed units.
  • Arcane Shift has a short cast time and cannot be cancelled by disables.
    • If Ezreal is moved by knockbacks or pulls such as Rocket Grab.png Rocket Grab, he will still be teleported to the target location.
TrueshotBarrage.jpg
Trueshot Barrage
(Active): Ezreal фокусируется в течение 1 сек. и делает мощный энергетический залп, который наносит 350/500/650 (+100% доп. силы атаки) (+90% силы умений) магического урона каждой цели, сквозь которую проходит (каждая последующая цель получает на 10% меньше урона, но не менее 30% от начального).
  • Cost: 100 mana
  • Cooldown: 80 seconds
  • Range: Global
  • Projectile Speed: 2000
Шаблон:Rank

Шаблон:Rank

Trueshot Barrage is a global pass-through linear skillshot. After a 1 second casting time, Ezreal fires a broad projectile in the target direction dealing magic damage to all enemy units it hits. Each subsequent hit beyond the first will deal reduced damage, down to a minimum of 30% of the initial damage.
Подробнее об этой способности
  • Trueshot Barrage can only hit and damage a specific enemy unit once per cast. If the target uses abilities to get in the projectile's path again, they will not be hit.
  • Trueshot Barrage cannot be cancelled by disables; although it uses a channel timebar and animation, this is only a cast time indicator.
    • If Ezreal is moved by knockbacks or pulls such as Rocket Grab.png Rocket Grab, the projectile will still fire from Ezreal's original position at the time of casting.
    • Trueshot Barrage will not fire if Ezreal dies during the cast time.
  • Trueshot Barrage's projectile grants vision of its surroundings to Ezreal's team while in flight. It also has its own map icon, which is visible to all allied players.
  • Trueshot Barrage's lowest possible cooldown is 28 seconds. This is attained with 40% cooldown reduction and constant hits with Mystic Shot.

Список чемпионов

Будущие чемпионы

Отменённые чемпионы

Концепт-арт

Также на ФЭНДОМЕ

Случайная вики